When I grow up.

Change of plans.

Det blev ingen sol. Nu regnar det.
Innan, när solen fortfarande visade sig höll jag på att kissa på mig
när jag kollade ut genom fönstret och insåg att det stod en man utanför.
Ingen överraskning egentligen, jag vet att de håller på att måla om huset.
Men jag var liksom inte beredd.
Lägenheten är mörklagd, men det gör mig inte det minsta.
Nu när det regnar spelar det ändå ingen roll!

Mitt försök att få ordning i lägenheten går hyffsat.
Strax ska jag bära upp alla miljarder skor på vinden, tillsammans med lite kläder.
Jag gillar en full garderob alldeles för mycket för att skicka upp allt!

Nu lunch i form av helstekt kyckling.
Strax time to get ready.
Sen jobb.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback