When you loose something.

Kom hem ifrån berget för en liten stund sedan.
Det första jag gjorde var att slänga mig i soffan, slå på tv-n och datorn.
Nu sitter jag här.
Det är så jag skäms! Hela dagarna försvinner till soffan. Förstår ni hur skön den är?

Hur som helst.
Det börjar dra ihop sig och jag måste göra något åt städningen.
Ska jag få oväntat och snabbt besök, då får det inte vara stökigt eller smutsigt.
Sedan är det på tid att jag städar också, det är dammigare än på länge.
Och garderoben har visst ramlat ut igen. Fråga mig inte hur.
Jag har lyckats igen.

I eftermiddag kanske jag hinner dra en snabb fika med en speciellt utvald.
Det visar sig säkert.
Om jag hinner välja en utvald, för det är inte gjort än.
Nu måste jag göra ett ryck med städningen. Tur att det finns bra musik!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback