Braindamage.

Jag är helt slut som artist.
05.45 ringde klockan och jag klev upp nästan med en gång.
Fixade lite och sprang sedan bort till körskolan där vi möttes upp, alla tre.
Ja, så många är vi som gör det här intensivt nu.
Intensivt är rätt ord, från 07.00 till 16.00 förutom en 50 minuters lunch var jag där.
Slapp köra idag, om nu slapp är rätt ord, istället pluggade jag vägmärken om och om igen.
Inte mindre än 4 gånger höll jag på att somna framför datorn. Jätteroligt..

Det där körkortet känns sjukt långt borta nu!

Så fort jag var färdig kilade jag till jobbet där jag varit tills nu.
Tanken är att jag ska laga lunch till imorgon men det tar emot.
Helst av allt vill jag sova, nu! Men det går aldrig så det är bäst jag börjar med maten
innan jag växer fast helt och hållet i den här soffan.

Samma visa imorgon igen. Det är för sent att dra sig ur nu.
Vi fixar det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback