Cross your fingers people.

Jag är för övrigt väldigt trött, vilket jag gillar med hela kroppen!
Hela halva dagen innan jobbet stannade jag i sängen och slöade
eftersom jag inte somnade före klockan 5 imorse.
Vi satt i soffan och surrade, Malin och jag, efter det kunde jag inte somna.

Imorgon däremot blir det fan inget snoozande av,
inte på 2 hela veckor för den delen.
Jag ska infinna mig på körskolan, förhoppningsvis, klockan 7.
Innan dess ska jag försöka se till så att Sara verkligen tar sig upp,
det är ifall jag själv tar mig upp.
Men med lite positivt tänkande om hur mysigt det är att gå upp tidigt
och sjukt mycket nerver vaknar jag!!

Håll tummarna för att vi klarar det. Men klarar Julia att köra bil ska fan vi också göra det!

Ska se färdigt på reprisen EMA:s och sedan ska jag sova.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback