Första advent.

Söndagen har bjudit på julmarknader med mamma och systeryster.
Himla mysigt!
Lite städning och middag på berget senare är jag hemma i soffan.
Måste göra lite fint inför tisdag då jag fyller år och ska bjuda på fika.
Två dagar ledigt har jag kvar i rad. Helt underbart!
Plus att lördag är ledig för födelsedagsfirande. I like it.
Tvätten är i full gång just nu och jag ska strax försöka mig på att sätta upp lampan i sovrummet,
som jag tänkt sätta upp sedan jag flyttade in för ungefär ett år sedan.
Den och lampan i hallen väntar fortfarande i sina kartonger på olämpliga stället här i lägenheten.
Vi får se vad som smäller den här gången.
Tur att jag har händiga grannar åtminstone.. Typ.

Imorgon ska jag köra syster och mamma till Härnösand för lite mindre roliga grejer.
Men det kommer gå bra. Allt löser sig givetvis och efter det här kommer allt bli bättre.
Söta, kära syster.

Nu ska jag städa lite mer och leka elektriker.

Förresten gillar jag att det ligger snö på marken såhär lagomt till första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback