It spins.

Vilken vecka!!

Jag har varken haft tid eller ork att ens starta datorn.
Klockan 05.30 ringer väckaren och upp hoppar jag för att snärta till körskolan,
där det går lite upp och ner.
De tidiga tiderna verkar ha hamnat på mig och 07.10 åker vi iväg.
Jag har lärt mig så vansinnigt mycket på bara en vecka
men än är det inte perfekt.
Får ständigt höra att jag måste tro på mig själv mer och inte hänga upp mig på småsaker.
Det går sådär hittills.
Efter körskolan är det jobb till olika tider. Sedan har jag tagit mig hem för att sova.
Om och om igen. Hela veckan. Som ett hamsterhjul.

Tydligen är jag en så kallad teflonhjärna när jag kör,
dom säger något, jag glömmer det en sekund senare.

Förhoppningsvis överlever vi nästa vecka också och strax efter det kommer vi ha kortet i handen.
Håll tummarna!

Nu ska jag städa. För det har jag inte heller orkat i veckan.
Älskar sovmornar mer än någonsin idag för övrigt.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback