Make a mess.

Det kryper i kroppen när jag vaknar på mornarna och ser hur jävligt det ser ut.
Jag städar, syrran stökar, jag städar, syrran stökar.
Prick så ser det ut and im going nuts!
Det är fint när jag går till jobbet och när jag kommer hem är det grejer överallt igen.
Visste jag inte bättre skulle jag tro att jag hade sju barn eller en blind man.

Tanken var att jag skulle somna i tid, kliva upp tidigt för promenad och tvätt.
Men det kändes kört redan innan jag somnade, vid 4 imorse.
Ner i tvättstugan, där lillasyster bokat tid, 3 timmar efter väckaren ringt
och märkte att hon ligger en vecka bak i tiden.

Vet inte hur tydligt det är. Men Malin ligger inte direkt på min tio i topp idag.

Lite mat i magen och kanske en promenad innan jobbet gör det bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback