Over 'for it started.

Dagen har spenderats i Härnösand dit jag körde både till och från.
Skönt att få det hela överstökat och jag tror lillasyster har tappat en stor
sten från hjärta och själ vilket känns bra.
Hur jobbigt det än är måste man ta tag i vissa saker och hon har gjort det nu.
Förhoppningsvis lär man sig en läxa och får den hjälp man behöver, om det skulle behövas.
Men den som gör min lillasyster illa gör även mig illa och det gör ont att se henne förstörd!

Nu på kvällen har jag handlat, bakat och stressat lite.
Imorgon måste jag städa, igen, för finbesöken jag får under kvällen.
Hela familjen kommer förhoppningsvis och hälsar på så jag får bjuda på muffins och grejer.
Dom måste ta slut och som det ser ut nu är det ungefär 30 stycken..

Det är dags att sova så jag vaknar pigg och glad imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback