Who knew?

Jag unnar mig själv sovmornar de här dagarna.
Helt sjukt hur långt vi kommit på bara en vecka,
det där körkortet känns inte alls lika bort längre.
Idag har allt går fint igen och jag känner mig grymt nöjd.
Nu börjar de plocka bort lektioner för att jag börjar klara mig själv.
Ingen hade väl kunnat tro att jag skulle klara av att backa in mellan två bilar på egen hand?
Nej, jag trodde väl det.
Sen verkar jag gilla att köra fort jävligt mycket. Tydligen.

Ikväll väntas jobb igen och därför gick jag hem lite tidigare för att slöa ett tag.
Teorin är i stort sett färdig, ja allt utom den riktiga skrivningen.
Halleluja!!

Vädret är trist. Jag blir seg. Så nu ska jag ta en powernap och sedan kila till jobbet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback