You're way too slow.

Efter jobbet igår hade jag ett missat samtal från min kära mor.
Hon satt vaken och väntade på att jag skulle ringa.
En snabb promenad hem där jag hämtade lite grejer,
sedan upp till berget för lite sömn.

I stort sett hela dagen har vi spenderat i bilen,
tur och retur till Kramfors för att kolla på saker.
Sedan Långsele tur och retur i mörkret.
Fröken fartblind kan inte riktigt förstå varför man inte får köra för fort.
En sväng på Nipan för middag med moster, man och monster.
Sedan hem för att hjälpa mamma att städa tills familjen kommer hem.
Nu är jag hemma i lägenheten med tända ljus och mys.
Ska plugga lite teori och försöka banka in bromssträcka och rörelseenergi i huvudet.
Det vägrar fastna!

Håll tummarna för att det här går vägen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback