Because I love you, yeah right.

En kvälls jobb och en natts sömn senare är jag som folk igen.
Lillasyster kom hem med en superfin blomma igår med förklaringen att:
"hon älskar mig". Jag tror henne men egentligen tror jag det är en
"jag älskar att du städar upp efter mig blomma".
Ni ska se hur jävligt det ser ut i lägenheten, det kliar i skinnet bara att tänka på det.
Kom hem till veckorevyn-tidningar på alla de konstigaste ställen,
en sopsäck i sovrummet, kläder ovanpå garderoben, popcorn och lösnaglar överallt
+ massor av disk.

Fy fan vad skönt det är att bo ensam, helt ensam, egentligen!
Så nu måste jag göra ett snabbryck och städa innan jobbet.
Jag dör om det ser lika förjävligt ut när jag kommer hem ikväll.



Fin blomma med baktankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback