Break me boy.

Ladies night efter jobbet.
Det var lite som förut, när det var "nattklubb" på stället varje vecka, fast ändå inte.
Grabbarna i baren körde bar överkropp och visst blev några helt crazy.
Vi är tydligen inte poppis och jag skrattade mest hela tiden.

Min kära rygg jävlas åter igen och jag tror nästan sängen kan ha något med det att göra.
Ryggskott gillar tydligen min familj jävligt mycket, men jag tänker inte hälsa på honom om han kommer.
Jag får äta upp att jag inte köpte en ny när jag faktiskt bestämt att jag skulle göra det.
Några timmar på jobbet så är den som ny hoppas jag, det kanske hjälper bättre än vetekudden!
Sedan får jag se vad kvällen tänker bjuda på.
Jag vet att det vankas surströmmingsfest på Skärvsta, slutar jag tidigt hinner jag kanske dit.

Gillar att elen gick i halva lägenheten igår innan lunchen med Peter
och när jag kom hem igårkväll märkte jag att kyl och frys inte varit på under hela dagen.
Halleluja!

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback