Lövjakt.

Åh vilken mysig dag vi hade igår, favoritmonstren och jag.
Efter många försenade om och med, på grund av en söt men seg Hugo,
kom de hit och busade runt.
Efter att ha handlat lite mat utan att ha märkt av det jobbiga med att handla med barn,
den redan nämnde herrn hade superminne och kom ihåg prick allt jag bett
honom minnas att vi skulle handla då jag vet att mitt eget minne skrumpnat bort
(jag ska nog hyra ett litet barn som kan minnas allt åt mig, det vore greit), så gav vi oss ut på lövjakt.

            





Här hittade Hugo världens lövställe..



..dit sprang dom för att plocka. (Tror det kan ha varit här de hittade brännässlor,
jätteskönt när jag plockade upp löven ur påsarna sen. Jag lovar!)

  

Försökte mig på en bild med Hedvig, utan lyckat resultat. Många försök senare fick vi till det hyffsat.
(Ungefär 498 gånger senare, men det kvittar.)

Ungefär 7 av de kanske 100 löven användes till superfina teckningar.
Resten av dagen åt vi mat, busade och kollade på Bilar.
Försökte baka en kaka, men helt plötsligt var lägenheten rökfylld och kakan bränd,
ugnen hade magiskt nog höjt till 300 grader helt av sig själv.

Det är rart med barn!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vilka söta ungar, all tre. Ni verkar ha haft en muuuusig dag.

Kram mams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback