Dry my tears.

Jag stannar i sängen idag.
Alla planer får vänta till imorgon.
Ibland är det okej att stanna under täcket och gömma sig.
Precis som jag vill när jag känner mig rädd.
Ensam. Utanför. Bortglömd. Förlorad.
Allt det där som egentligen är hundra mil bort kommer snart ikapp.

De där tankarna som virvlar runt i huvudet gör mig yr.
Vad jag skulle behöva är någon som säger vad jag ska göra,
eller snarare vad jag vill göra.
Någon som skulle prata högre än tankarna för att få mig att tänka på annat,
det vore också något att lägga pengarna på.

Jag är livrädd för att hamna i en ond cirkel igen.
Att trilla ner på botten och sluta känna igen den jag egentligen är.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Du kommer att fixa det här gumman!

Jag tror på dig

KRAM mams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback