Get out of the way.

Natten gjorde det helt omöjligt att sova.
Det där med att sova ut länge igår tog jag ordagrant
och det blandat med lite ångest och massa tankar
fick mig att ligga vaken halva natten att fundera.
När väckaren ringde 4 timmar senare ville jag inget annat än
att skjuta upp planerna med körskolan och Sara.
Men om något ska bli gjort funkar inte det!

Nya papper måste in och jag tänker bara vila en liten stund
innan jag beger mig ner på stan för syntest
(hoppas jag inte blivit blind, ibland känns det som så).
Tvätten måste bli färdig också, så jag har något att jobba i.
En helt vanlig dag med andra ord.
Förutom att lillasyster snarkar i soffan och det regnar utomhus.

Just ja. Om 2 veckor börjar vi med våra körkort. Passa er!

Filakia.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Wish you god luck!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback