Grattis till världens bästa moster!

Nu börjar jag bli mig själv igen efter en hård natt på Skärvsta.
Jag vill allra först gratta min moster genom att säga:

GRATTIS PÅ 30-ÅRSDAGEN!

Sedan vill jag också tacka för en vansinnigt trevlig kväll och fest,
mycket god mat i enorma mängder, massor av gott vin och trevligt sällskap.
Vi snackade skit, lekte lekar där jag blev en erfarenhet rikare.
Jag är jävligt dålig på att "hitta hål". Paketleken blev också en flopp.
Det där med tur i spel är inte min grej, konstigt att det verkar vara lika dålig i kärlek.
Ska det inte vara en av dem man ska ha tur med?
Jag fick inte med mig en Pågen-förpackning hem alls.

       


 


Tack, tack, tack! Jag längtar redan till nästa gång.
Nu ska jag äta lite satsumas och kära ner mig i Frank Wagner från Johan Falk-filmerna.
Det är något som inte går att förklara.

Have a good night.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja men du, Tack för sist :) Kul som sagt, absolut!!!

Vad fin bilden på dig och Isa är!

Är det din tur här näst nu då eller ;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback