Inmenow.

Jag glömde säga tidigare att lillebror kom förbi en sväng idag.
Det där med bussarna och skolan funkar väl inte klockrent varenda dag.
Vi hann inte hänga så länge då jag precis var på väg till kärringgrillen,
men i det som är viktigast är att han faktiskt ringde och kom förbi då han brukar vara rätt blyg.
Jag blev glad av att se honom och han är så söt, trots att han är 10 cm längre än mig!

Kvällen på jobbet har varit lugn, men det har inte gjort mig något alls.
Bland annat för att det kom förbi en försäljare för att visa lite olika rom-sorter
och för att jag inte lärt mig att vara i fas med "kliva-upp-tidigt-och-göra-saker" grejen än.
Det kommer väl med tiden..

För varje dag som går längtar jag mer och mer till fjället.
Egentligen skulle jag nog trivas en till säsong där nere, jag älskare att vara i stugan.
Vad jag längtar efter vet jag egentligen inte, för det är inte snön!
Alla de jag saknar finns inte kvar i vinter, men ändå vill jag dit. Helst nu!!
Lill-Martin hörde av sig idag och berättade:
"vi har massa snö :D bara å komma hit och åka skoter ;)"

Jag vill, jag vill, jag vill!

Once I've made my mind up I get what I want.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback