Kasta sten.

Ibland har jag lust att kasta huvudet i väggen för att protestera mot mig själv.
Idag är just en sån dag. Jag vaknade av mig själv halv 9 och kände mig rätt pigg,
men istället för att lämna sängen och vakna till liv
stannade jag kvar och bestämde mig för att "bara" sova någon minut till.
Ni kan säkert alla lista ut vad som hände sen.. 11.48 slog jag upp ögonen i ren panik.
Nu känner jag mig extremt stressad (utan egentligen anledning) och irriterad.
Prick samma sak som jag svor över att inte göra om igår gjorde jag igen idag.
Dum-dum-dom-dom-jävel!

Tanken var att jag skulle få iväg ett viktigt mail på morgonen, men det får vänta ett tag till.
Nu känner jag mig inte upplagd för det. Och så vet jag inte ens själv vad jag vill.

Nu ska jag göra ett ryck med frukost och dusch för att fira att jag faktiskt städat färdigt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback