Make up your mind.

PS.

What the f är det med folk som velar?

Jag är väl inte den som ska öppna munnen angående det i och för sig.
Det är dumt att kasta glas i stenhus och tvärtom har jag hört.
Men jag förstår fan inte ett enda jävla dugg.

Ena dagen är det kört. Nästa tomt och jag skiter i allt. Tredje tillbaka.
Fjärde uppgivet. Femte jag vill inte att du ska.
You get it. Olika från dag till dag.
Hur orkar man följa med?

Vad ska jag ta mig till egentligen? Ge mig ett jobb med vanliga tider.
Eller kanske en ny stad. Eller dig.
Och riktiga svar.

Ena dagen på. Andra off.

What's the deal?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaff dej en kille i din egen ålder och ge fan i andras så kanske du blir axepterad istan.chefen lek ju me rä som katta me bollen.

2009-10-25 @ 01:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback