Mind your own business.

Sovmorgon.
Man kan nästan tro att jag var den som slängde klackarna i taket igår.
Men inte det. Bara vansinnigt trött och i behov av sömn.

Jag gillar att lägga mig i sång jag inte har något att göra med.
Eller?
Några ord på vägen. Gör om, gör rätt.
Skulle ni förstå skulle förvåningen komma.
Det är inte alltid som det ser ut och människor har olika betydelse.
Vad du kan tro kan vara så långt ifrån sanningen som det går.
Det rör mig inte i ryggen. Men det är jobbigt att få idéer förstörda.

Att vara anonym kan vara en sak. Jag skulle ibland önska att vara en anonym person.
Få smyga omkring ifred och kolla på vad som händer i vardagen.
Inte leva mitt i den.
Lite så ska du också känna. Man är inte så anonym som man kan tro.

Dags att fräscha till mig och få lite frisk luft.
Lägenheten behöver också uppfräschning.
Min älskade lillasyster i all ära, men hon är inte lika duktig att plocka undan
som hon är att slänga fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback