Over.

Hela långa dagen spenderade jag i stort sett sovandes i sängen.
Väl uppe gjorde jag ett ryck och vinterstädade balkongen, bu för den!
Jag vill ha sommar och sol på en balkong full av blommor året runt.
Min lilla norrlandsstad är inte the place to be vintertid. Inte för mig åtminstone.
Jobbet skötte sig väl och magsjukan har gått över som det verkar.

Nu sitter jag och Frida i soffan och myser som vanligt.
Det kan vara det bästa med vintern,
att mysa med brinnande ljus inomhus ihopkrupen under en filt.
Plus att jag fyller år snart, plus igen att vi nog drar till fjällen helgen innan dess!
Då blir det mys framför en brinnande eld - snäppet bättre än ljus.

Nu ska jag umgås lite med tv-n och Frida.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback