Square.

Försäkringskassan har äntlige betalat ut mina pengar,
men inte efter något utlovat samtal som jag väntat på sedan en månad tillbaka.
Därav fick jag på tok för lite pengar, enligt mig och alla jag berättar för.
Det liknar mest ett skämt.
Ska bege mig ner på stan för att visa mamma och höra vad hon säger nu idag
när jag fått meddelandet på posten.

I övrigt är jag helt sjukt slö fortfarande.
Planen om att luncha struntade jag helt i idag och stannade istället i sängen.
Det är den här pressen och ångesten som lägger sig över mig.
Beslutsångesten. Usch.
Jag tappar helt all ork och lust att göra minsta lilla.

Nu måste jag åtminstone hoppa in i duschen och försöka fräscha till mig lite innan jobbet.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback