Stop me now.

God morgon!

Alla världens humör och känslor trängs i min kropp idag och det blir är en salig blandning.
Ena sekunden upp, andra ner. Men mest upp.
Tv-n och datorn står som vanligt på och jag skulle egentligen behöva göra något annat,
men all fantasi har flugit iväg och ännu har jag inte ens fått det där mailet färdigt.
Jag kan vara den bästa jag vet på att skjuta upp saker, och det är ju inte direkt min bästa sida.

Varför är det så lätt att tro att någon annan ska komma in och få allt att kännas som nytt?
Jag måste förända, förnya och först och främst få ordning på var jag ska.

Första anhalt är nog en promenad hem till mor om hon fortfarande är sjuk.
Ut ur lägenheten.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback