Du vet vad jag gillar.

En skål popcorn, en halv 200grams chokladkaka och en halv påse chips senare.

Tanken var pizzafest. Men ovanstående har fått mätta mig istället!
Killen som inte kan blanda drinkar, eller "Bartendern", skaffar eget idag
så pizzafest på tid kändes inte kul.
Inte heller att jag är så slö att jag inte ens kan tänka på att lämna lägenheten.
Vi gör nytt försök imorgon, med skvaller och mys.

Ikväll blir jag bjuden på middag på Skärvsta där jag tänkte fylla moster och få ut henne på äventyr.
Lär gå sådär om jag känner henne rätt. Men man kan ju alltid försöka!
Monstren lär ju hinna trötta ut mig innan klockan slagit nio.
Först måste jag riva ut hela garderoben för att hitta något att ha på mig.
Jag gissar på att det blir flanellen och dåligt humör.
Ge mig Fru Ankas pengar så skulle jag kunna ha garderoben full av allt jämt.

PS. Jag har hårfärg i pannan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback