FAN!

Det där med att vara bitter är väl inget jag gillar egentligen tror jag..
Men kan man bli annat när man har en tjyv till lillasyster?

Nu har hon lämnat lyan, för vad jag förmodar att hon trodde skulle vara en dag.
Jag är däremot så less nu att jag tvivlar på att hon är välkommen tillbaka.
Hon lämnade för det första allt rat på mitt golv, det vill säga hennes garderob.
Ett plus var att hon var "snäll" och lämnade sin plattång. Men tror ni inte det fanns en hake?
Hon snodde med laddaren till min mobil för att hon glömt sin på praktiken. Sopa!
Så nu när jag verkligen ladda är den hemma på berget och världens lataste unge sitter på den.

Jag känner mig själv gå under litegrann utan telefon..
Med andra ord blev det inte heller något Norgesamtal. Det är det sämsta!

Alla snälla ord jag skrev häromdagen är som bortblåsta.
Syskonkärlek är underbart och jag är förbannad!


Jag tar tillbaka.
Hon kom precis och lämnade tillbaka den. Men lämnade plattången.
Nu var hon allt snäll. Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback