Give me answers.

Ny vecka, ny dag.

Söndagen, min heliga lediga söndag är inte längre lika spännande och eftertraktad.
Men, igår däremot var hela nästan hela familjen ute på rövartåg.
En resa till Sundsvall och flera affärer senare var vi trötta och begav oss hemåt.
Jag var mest glad över att ännu en dag var över, att jag hittade lite kläder var bara ett plus.

Senare idag ska jag tillbaka till sjukhuset för att höra vad farbror doktor har att säga.
Jag hoppas och håller tummarna för att jag är tillbaka på jobbet redan imorgon.
Det går mig på nerverna att vara hemma, och jag är rädd att jag kommer vänja mig.
Till slut vill jag väl inget annat än att ligga hemma och bara vara.
Hemska tanke!

En annan stad lockar mer än på länge. Gärna långt bort men ändå nära.
Nära alla de jag gillar bäst och de jag saknar mest.
Men en sak är säker.

You can't get to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback