Join me.

Helt plötsligt har det slagit om till onsdag och tiden går rätt fort ändå.
Jag fick sällskap igår av familjen och senare syster här hemma.
Vi körde all in på myskväll med grönsaker, dipp, chips, popcorn OCH godis.
Smal, vad är det?
Tanken var att vi skulle hyra "Män som hatar kvinnor" då jag verkligen vill se den.
Men hon har redan hunnit göra det och ni som känner mig syster
kan nog lista ut att hon är en sådan som sitter och berättar i förväg allt som ska hända.
Det vill jag inte vara med om.
Så istället hyrde vi "The Wrestler" och blev lätt rörda över hur han levde.

Det mesta av snasket finns kvar så hon sover nog här även inatt så får vi ha en till myskväll.
Jag gillar all tid när jag slipper vara ensam!
Nu har jag bara halva veckan kvar som sjuk, hoppas jag. Sedan vill jag börja jobba igen!
Och blir allt kaos så jag blir sjukskriven längre ska jag fan ta tiden till att ta körkort.
Vad sägs om det va? Synd bara att det är så vansinnigt dyrt då jag inte kan något..

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback