One love.

Repeat.



Saras lilla myskväll här hemma blev en hit,
vi mådde gott och snackade skit till mitt i natten.
Idag hade vi många planer men the b-day girl vad dyngdålig och kräktes hela dagen.
Nytt försök imorgon.

Under tiden kör jag repeat och myser med mig själv.
En film kan det nog bli innan jag somnar, jag har ju ingen stress på morgonen direkt.
Imorgon jobbar jag vad som kan vara sista dagen med Pam på hur länge som helst.
Separationsångest.
Vem ska sms:a ihjäl mig sen?

"Now here we stay, it's all that we're worth
I've been through the pain and been dragged through the dirt
Whatever they tell you were bigger than words
I've been where you're standing, I know how it hurts."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback