Pancake heartache.

Pannkaksmästaren har varit framme. Eller hur var det?
Frukost till middag är bland det bästa och vad är då bättre än american pancakes?
Det där om mästare tar jag tillbaka för jag fick ett slag i magen av Gabriel 5 år
när jag var snäll och gjorde pannkakor till honom och Ellen som lekte järnet.

"Min mammas pannkakor är mycket godare!"
(Vill du gå hungrig eller ung-----?)

När jag blir gammal tänker jag bli lika duktig som min farmor.
Hon är grym på pannkakor, det kan vem som helst intyga!
Nog om mat.

Planerna för fredagskvällen verkar skita sig och jag är inte imponerad.
Vintarmen säger ifrån.

Nu ska jag iväg till monstren för mys.
Skräll att jag får träffa dem nu eftersom ingen vet om jag är smittfri. Jag gillar det i vilket fall!
Efter det väntar soffan, som vanligt, och ett samtal till damen i Norge.
Med andra ord har jag något att se fram om hela kvällen.

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback