Pizzaparty!!

Jag slutar vara en sömntuta idag. Nu får det vara nog.
Klockan 8 ringde väckaren och jag klev upp med en gång.
Tvätten måste bli färdig innan jag beger mig ner på stan för sista hänget med Pam innan hon drar.
Pizzaparty är på schemat, äntligen!!

Innan dess måste jag upp på sjukhuset för att lämna de sista proverna.
Jag hoppas på bra svar och att jag nu äntligen är fri allt som har med magsjukan att göra!

I övrigt är allt sig likt. Skolorna jag kollade på lockar extremt mycket.
Människor runtom gör mig glad och jag gillar det.
Det här kan vara början på något riktigt bra!
Men tänk vad enkelt allt vore om man slapp försöka lista ut och istället fick svar på allt.
I wish.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback