Shut you down.

Jag hade inte tappat det helt och jobbet flöt på.
För ungefär en timma sedan kom jag hem som en ny människa,
kan ha slagit i huvudet hårt inatt kanske?
Supersura vindruvor och ett äpple gör mig sällskap
och jag funderar faktiskt på att kliva upp tidigt imorgon för långpromenad.
Det är rätt otroligt att det ska ske.. Men. Bara att jag tänker på det.
Jag måste ha ramlat ur sängen utan att märka det inatt.
Eller så har Pams tjat om promenixer och springturer smittat av sig. Dubbelgilla!
Jag har nog tappat det helt ändå..

Nu ska jag kolla på Hollywoodfruar i repris och förhoppningsvis få mig ett gott skratt.
Sedan tänker jag ge det en chans att somna.
Jag börjar gilla det här med att vara i fas med alla andras dagsrytm.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback