Time for a change.

Helt tyst i huvudet. Jag har tappat det, som en kär vän brukar säga om dansen.
Fast jag verkar ha tappat allt, dans inkluderat.

Syrran överger mig på kvällarna och kommer mest hit för att sova nu.
Jag driver hotell skulle man kunna säga, eller typ tränar på att ta hand om tonåringar
om jag en gång i framtiden bestämmer mig för att bli mamma om hundra år.
Jag gillar inte ens soffan som jag förut brukade.
Lägenheten, staden och jag är fortfarande ensam. Det enda jag kan göra är att ändra på något.

Prick vad vet jag nog. Men det tar tid.
Vad jag vet exakt är att hemligheter är dumheter.
Och dumheter har jag haft nog av i mitt liv - sånt gillar vi inte längre.

Let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback