Truth or dare.

Pizzapartyt blev lyckat med god pizza, läsk och paket till och med!
Vad är ett party utan paket kan jag fråga mig?
Separationsångesten har fullt upp och jag blir så sugen på att göra något.
Jag ska planera för skolan framöver och jämföra en massa,
för nu ska här hända grejer!

När vi lämnade partyt och gick genom stan träffade vi på några grabbar med tourettes
som satt på en bänk, drack 3,5:or och var allmänt "häftiga".
"Hur känns det att vara 12 år och lukta kiss?" var frågan vi fick.
Vi skrattade nog mer än dem tills vi gått två meter till och någon skriker i en megafon efter oss
"HUR KÄNNS DET ATT VARA 12 ÅR OCH LUKTA KISS SA JAG?!"
Smarta killar. Jag ska också börja bära omkring en megafon och skrika meningslösa saker efter folk!

Imorgon väntas stan med Sara och allra först ska jag försöka ta mig upp i normal tid igen.
Körskolan ska besökas eftersom fröken mådde dåligt förra veckan
efter det har jag fullt upp med saker som ska fixas. Håll tummarna gott folk!

I dare you to take a chance my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback