What was that?

Middagen igår var mycket god och mycket trevlig.
Det var längesedan jag hade tid att ta mig till Skärvsta för att hänga,
under smittrisktiden har moster med monster varit livrädd för att smittas
och annars när jag är frisk jobbar jag allt som oftast när monstren är hemma.
Vi drack vin och när klockan slog efter nio vände moster helt och blev sugen på lite uteliv.

Väl tillbaka hemma hos mig kom både Sandra och Pam påbesök.
Och några timmar senare tog vi oss ner på stan för att kolla småttingarna och dansa en sväng.
Inte oväntat stannade mostra mi ungefär 10 minuter där inne och smög sedan ut.
Jag och Pam stannade och drev oss igenom resten av kvällen. Kan vara bland det roligaste!

Pizzafesten lämnade walk over ännu en gång och jag for hem till berget istället.
Tur det för den andra fröken orkade inte heller.
Istället blev det mammas mat och hembakad äppelpaj. Halleluja!

Imorgon väntas första dagen med jobb på jag vet inte hur länge.
Slut på kvällar i soffan och slut på rastlöshet.
Jag ska bli människa igen!

Your wish is my command.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback