Ge mig lite värme.

I ungefär 2 dagar var jag glad över hösten.
Nu ligger jag igen i soffan under filten, det är inte ett enda vettigt program på tv-n och det som stör mig mest:
Jag fryser som en dåre!
Överväger att plocka fram handskar och mössa för helvete vad kallt det är i lägenheten.
Kan även bero på att jag ätit en gång idag och blodet kanske har fastnat i ådrorna,
men jag orkar inte laga mat och äta ensam en gång till. Det är så himla trist.
Igår var en bra dag och det kommer imorgon också bli.
Vinkväll med Johanna, Karin och Annica.
Middag med gänget på Appelbergs. Ja, ni hör. Det kommer bli grymt.
Så fort min kära Sara slutar ska jag ta bilen upp och mysa lite i hennes soffa istället.
Då blir jag varm = glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback