Don't get too close dear, I might hurt you.

Självaste semmeldagen utan semla.
Nu jävlar ska jag vinna över min sötsaksberoende moster,
en enkel match om du frågar mig eftersom socker inte egentligen är vad jag gillar.
(Förutom på senaste tiden.)

För att maxa det hela slår jag igång platt mage, stark rygg och skrattar lite.
Det är fan det enda jag orkar göra åt sånt, och skratt ger väl ett roligt liv i alla fall?

Vardagen flyter på och jag är vansinnigt sugen på att ta mig iväg snart.
Where to? Not sure. Men i alla fall, en kort eller lång sväng spelar nog ingen roll.
Men lite miljöombyte gör mig fan gott. Helst helgen till Stockholm för att träffa hjärteJulia,
men jag väntar till nästa månad med Maggio, Pam och rumba! Greit.
Hjärtat säger en sak, hjärnan planerar hundra andra. Sweep me off my feet and make me stop.
Feck, feck, feck.

Fuck you very much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback