Fill me up.

Mitt nya liv börjar så jävla bra.
En semla om dan ungefär hittills och sen idag en massa mer fika.
Jag mår illa och känner mig jävligt nyttig.. Eller inte.
Längtar tills lönen kommer så jag inte behöver hänga hos familjen "lite-fika-till-kaffet".
Nog för att jag älskar att hänga med dom, men min sockertarm gillar det lite för mycket..

Hur som haver.
Lillasyster fyller 19 idag och nu känner jag mig jävligt gammal.
Tydligen är jag det också eftersom Hugo idag frågat hur gammal jag var, 23 fick han till svar.
Reaktionen var typ: Åh, då är hon riktigt vuxen.
Tack, tack.

Pappa bjuder in till middag imorgon. Mysigt i skogen.

Oh yes. En semla om dan är bra för fan!
Jag vill spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback