Hold on.

Efter en rolig helg tackar jag nu för mig och stannar i soffan under filten med kärleksfilmer som sällskap.
Gratis är gott så som det sägs, och när tv-n ger mig gratis hyrfilmer tackar jag inte nej.
Alla hjärtans dag är det visst och jag har varken mer eller mindre sällskapsbehov idag,
jag är mest bara glad att jag har min underbara familj, mina älskade vänner och ett års rökfritt i bakfickan!
Jag gillar allt av det lika mycket vilken dag det än är på året.
Ingen singel-ångest här inte.. Eller?

En dusch och lite sällskap av familjen på det här så kan den nya veckan börja bra, igen.
Viket är snart slut och jag måste hitta ett jobb pronto!

I like, I like.

Ha en härlig dag, för det ska jag minsann ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback