Im already on my way.

Ingen eftermiddagssömn idag och ändå är jag inte trött.
Kan bero på halvlitern kaffe jag hällde i mig när Pam & Sandra var här.
Kanske.
Jag älskar att hon kom hem just nu, när jag behövde det som mest.
Sällskap. Som jag saknar mina vänner när de är borta, jävla vuxenliv.
Jag önskar verkligen att alla små barn förstår hur lyckligt lottade de är som
kan hänga med kompisar hela dagarna i skolan. För man saknar det sen!

Mer jobb är inbokad, sista helgen på månaden. Jag behöver alla timmar jag kan få.
Gourmethelt på Gålsjö och jag ska dit för att serva folk igen, känns bra.
Jag saknar att träffa folk på dagarna. Men älskar att jobba dagtid, så det väger upp!
Snart har halva veckan gått och jag har knappt märkt av det. Ett bra tecken.

Det börjar bli dags att somna nu, så att jag inte snoozar sönder mig när väckaren ringer.
Systrarna Sundberg kommer hem inatt och jag ska försöka boka in en dejt imorgon kväll.
Veckans andra bästa: Karin fixar lägenhet i stan.
Dom kommer hem en efter en, jag borde kanske stanna ändå?
Men först behöver jag ett fast jobb. Någon som är givmild?

I still need you, but I don't want you now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback