Oh baby I'll try.

Jag hänger med familjen mest hela tiden.
En snabbvisit hos moster blev snabbt familjekalas med mostrar, kusiner, syster och Kattis.
Lördag vill vi ha sushifest med alias och så ska det bli, om jag får bestämma.
Men det är livsfarligt att vara där för ofta och mycket. Fika, fika, fika.
Jag ska sockersvälta i år framöver, det här får inte fortsätta!

Det börjar bli dags att sova.
Kör sent hela veckan och är tröttare än när jag börjar tidigt ändå.
Im not exactly living on the wild side.

Bla, bla, bla.
Jävla dammsugarn har inte startat sig själv och gjort fint än.
Det är väl typ mitt jobb imorgon innan jag börjar kan jag tro..
Ibland önskar jag mig en man som kunde fixa sånt,
plus diska, massera fötter och rygg, pilla i håret, koka kaffe på morgonen och snickra ihop allt jag vill ha.
Vart du än är, hör av dig snarast!
Ryggen gör ont.

Och helt seriöst har jag ett ställe på ryggen som sticker och domnar bort flera gånger om dagen.
Säg inte att det är någon sjukt smittsam sjukdom som satt sig på nervera där i,
det vore ju typ precis min och mina kompisar tur om man säger så..

Snart är det fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback