The men of my dreams.

På begäran ska jag nu berätta om min extremt nära relation till killar i det här bandet.
Så fort jag hör musiken stannar blodet och jag blir helt varm.
Jag älskar texten, avgudar skorna och tänker klippa håret i prick samma frisyr som sångaren
nästa gång jag hälsar på frisören. Göra något nytt liksom.

Skulle jag vara 20 år äldre och levt loppan under glansdagarna hade jag varit stalkern nr.1
och följt efter på varje konsert och gjort allt för att dricka dom under bordet.
Eller groupien snarare kanske. Med allt som hör till.
På min begravning ska just denna låt spelas, då kommer jag må gott under jord.



(Eller så tycker jag att de är vansinnigt dåliga och skrattar mest åt text, musik, frisyr och allt.)
Björn, du får mer än gärna behålla dom för dig själv.

Tacka vet jag Sikki Sixx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback