Times like these.

Tidig vecka och jag gruvar mig för att ställa väckaren imorgon.
Fan, fan, jag borde somnat för timmar sedan.
Istället har jag kollat längdstafett med gubbar som inte ens kommer från Sverige,
och just nu curling, vilket faktiskt är rätt roligt att kolla på.
Jag fattar inga regler, men jag fattar åtminstone när det går bra!
Just nu gör det nog inte det..

05.00 ställer jag klockan på och går därför och lägger mig nu.
Det är vansinne att veta att folk är beroende av mig för att komma in på jobbet,
eller bra vansinne egentligen. För jag kan aldrig, aldrig försova mig.

Slutar 15.00 och då tänker jag hitta på hyss, som bara jag kan.
Yes!

Fasar över när dom här 2 veckorna är slut och jag är ledig på arbetsmarknaden igen.
Fan, fan, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback