Välkommen till världen.

Natten gav en ny familjemedlem på bara 30 veckor och 1,1 kg.
En pojke, den tredje i familjen på mammas sida. Inte illa med tanke på att vi hittills är 10 tjejer.
Jag önskar att alla kommer må bra och att allt framförallt kommer gå utomordentligt.

En annan ny sak är att jag sökte nytt jobb igår, perfekt timing till att viket snart tar slut.
Ett erbjudande om att stanna i sommar har jag redan,
vad jag inte har är råd att vara arbetslös i de 2 månader som faktiskt kommer mellan viket och sommaren.

Redan fredag, alldeles snart åtminstone, och 3 födelsedagsbarn på en och samma datum.
Den nyblivne 3-barnfadern morbror Anders, moster Annica som bjuder in till fest med middag och vin,
plus min älskade lillebror som attackerar mig med kedjesms dagarna i ända.
Jag önskar att alla tre får en helt underbar dag!

Har massor att göra på jobbet innan kalaset imorgon, så nu behövs en lång dusch och sen massor
av sömn så jag håller mig igång hela dagen och kvällen.
Kaffe intravenöst? En lightversion för att passa in bättre med mr Sixx, fast vi har ju i och för sig gjort slut redan.
Ge mig en bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback