All the things I love.

Det är så mycket jag är glad över just nu.
Allrahelst möjligheten att  få umgås med familj och vänner på kvällar och helger.
Efter lite födelsedagsfika för Ellen andra gången den här veckan, så gjorde jag mig redo.
Hemma hos Sara & Frida väntade vänner, vin, skratt och musik.
Det är helt underbart att kunna göra vad jag vill, när jag vill utan att tänka på jobb och planering.
En trevlig kväll med massor av dans och kända ansikten på krogen väntade och jag tackar gud
idag för att jag bara drack vatten efter förfesten så att jag idag är pigg och kry!

Vad jag också älskar just nu är att veta att det snart är 1 år sedan jag slutade röka,
så när folk frågar kan jag säga: Nej, tyvärr. Jag röker inte.
Förstå hur mycket pengar jag sparat det senaste året.
(Okej, inte sparat som i sparat. Men jag har bränt dom på andra saker än cigg åtminstone!)

Jag älskar också fyllesamtal som jag inte står för och kan skratta åt.
Inga detaljer. Men, roligt!

Imorgon väntar jobb igen och jag taggar till för en tidig vecka.
Håller tummarna i samma veva för att jag ska vakna och ta mig dit i tid,
det är så mycket enklare när man vet att någon väntar och nu är det bara min självdisciplin som kan hjälpa mig.
I need all the luck I can get.

Hur som haver. Nu ska jag fortsätta med den här härliga söndagen.
Medan jag väntar på att familjen kommer hem från skidtävling ska jag ta en lång dusch
och sen hyra film från soffan. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback