You know who.

Idag var ingen vanlig dag för det var Ellens födelsedag.
Hurra, hurra, hurra!!

Jag har också sovmorgon hela veckan.
Hurra, hurra, hurra!!

Efter att ha klivit upp mellan 5 och halv 6 en hel vecka är sovmorgon till 8 rena rama himmelriket.
Nattmänniskan försöker jag få ur kroppen, det går sådär.
Trots att jag inte sover många timmar om nätterna är jag pigg och glad hela dagen på jobbet.
Jag trivs och skrattar. Gubben jag har på andra sidan rummet påstår att jag är en "gla'skit".
Hans ord och det låter väl rätt bra faktiskt. Hellre glad än vresig..
Imorgon är sista dagen med inskolning och sen kör jag mitt eget race.
Håll tummarna, för det här är allt annat än en comfortzone för mig.
Det enda jag saknar är att prata med folk så mycket som jag är van.

Mycket händer i livet och just nu har jag noll koll på något alls.
Jag vet inte vad jag ska säga, så det är lika bra att jag håller tyst.

Men jag saknar många och önskar att jag kunde prata med andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback