Breakeven.



Jag kan ha blivit besatt gott folk.
Får jag ett barn ska hon sjunga som henne så jag kan njuta hela dagarna långa.
Värmen är här. Det är klibbigt i hela lägenheten. Fönstren öppna och myggbett på benen.
Älskar jag sommaren eller? Ja, det gör jag.
Till och med dagar då jag vill hugga av mig benen för att det kliar så mycket.
Garderoben skulle städas, men ligger kvar på golvet där jag hällde ut den.
Det är kaos. Jag tror inte att någon, inte heller jag själv, förstår hur mycket kläder jag faktiskt har i den.
Sen vecka. Sovmorgon med andra ord. Underbart!
Lördagen tar med sig bilresa till Umeå och dop för lillelilleyttepytteFrans. Äntligen ska jag få snusa på honom.
Fantastiskt!

And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback