Im on top!

Jag älskar sommaren gott folk.
Framförallt när det regnar på dagarna, när jag står i bunkern, och solen kommer fram på kvällen.
En amazing weekend väntar och jag ska må gott tills hösten är här eftersom jag är ledig varje helg.
Så jävla svensson och helt underbart!

För att sammanfatta det hela:

Jag är förjävla lycklig och jag gillar känslan lika mycket varje gång jag är på min absoluta topp!

Mitt enda minus är väl att Pamela inte är hemma och sippar rosé på balkongen till tidig morgon.
En tripp till the west coast kanske inte vore så jävla fel.
Var kan vara bättre att sippa rosé än just där?

Lite sömn kan behövas. Lite mer än 5 timmar för en gångs skull kanske.
Så jag slipper snooza och får ut cykeln på en tur imorgon till jobbet.
Yes. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback