Idag är ingen vanlig dag!

Sommaren är här och äntligen kan jag se något som liknar sol på himlen,
första gången sen i fredags.

Idag är faktiskt inte någon vanlig dag, inte någon vanlig dag alls.
För det är min älskade guddotter och favorit-Hedvigs 3-årsdag.
Hon börjar bli stor, tiden går så himla fort och jag ska göra allt jag kan för
att spendera så mycket kvalitetstid som möjligt med både henne och storebror Hugo i sommar!
En snabb dusch, hitta fint presentpapper och sedan slå in allt till henne.
Efter det ska jag plocka upp henne tidigt på dagis och fira lite extra innan det stora firandet ikväll.

Det snurrar i skallen av allt som händer.
Jag är varken på topp eller i botten utan flyter omkring i mitten som en liten gummibåt.
Dålig liknelse. Men i alla fall.
Viktiga beslut av alla dess slag är det värsta jag vet, alltid, utan tvekan.
I vanliga fall brukar jag låta tiden ta ut sin rätt och sen så bara vet jag, men det funkar inte nu.

En sak är säker. Det är längesen det första var så bra som sist.



"And now I'm helpless sometimes
Wishing's just no good
'Cause you don't see me like I wish you would"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback