Maggio och vi.

En månad senare.

I Åre hos Pam. Min egna lilla bil levererades igår och jag tog mig upp till fjället.
Ja just, jag har nu blivit riktigt vuxen. Skaffat lån, köpt bil och hakat på en massa olika jobb.
Aldrig att jag kan gå arbetslös, det är inget för mig. Så nu ska jag extrajobba på 3 ställen till midsommar.

Ikväll väntas show på Wallmans, bubbel och Maggio på bygget.
Vi och Maggio, favorit i repris.
Snyggot har gått och jobbat, jag ska försöka sova en timme till tror jag.
Sen ska jag göra byn med mig själv och ladda upp inför kvällen.
Igår hade vi mys med ett glas vin och skvaller, sådär lagom och härligt.

Eftersom alla, inklusive Åre ligger ungefär 8 månader efter får jag falla tillbaka
och tagga till med Stereo Love än en gång. Den funkar lika bra nu som den gjorde i augusti.



Vi är så jävla före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback